Célbaérés Japánban

Célbaérés Japánban

6. nap Nikkó!

2014. október 16. - gyfodor

Nos, erről a napról túl sokat nem tudok mondani. Korán keltem, 9.00 órakor már a Nikkoi Onsenek felé tartó vonaton voltam. Több mint 2 óra múlva leszálltam, pár onsent felkerestem, hogy miért majd később kiderül - és mentem vissza az állomásra, átszállással Nikkóba érjek. 14.0 órára megérkeztem, ebédeltem, hires nikkoi Juba ételt kipróbáltam, majd keresgélni kezdtem a fontos helyeket....  Nem találtam, és a helyiek is sokfelé küldtek, igy mire odaértem a szentélyhez, a magas hegyek eltakarták a napot és öt órakor be is zárt... 

De nem baj, mert ha kell, sinkanzenekkel Kyotobol visszatérek Iejaszu sirjánál is leróni kegyeletemet. 

A japan rail pass érvényes. 

Este 20.00 után érkeztem meg Asakusába és ettem egy hatalmas Soba levest - amihez temprált rák, hal, rizs is járt, óriási adag volt, de mind megettem. 

Azután a narai szálláshoz az út megtervezése következett és az esti levélváltás a japán mesterekkel. 

Holnap költözöm, de lehet egy Uenoi kirándulás (Panda megtekintése az állatkertben) még belefér... 

Egy időre holnap búcsúzom Tokyotól. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjutsu.blog.hu/api/trackback/id/tr376747437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása