Célbaérés Japánban

Célbaérés Japánban

16. nap Kurama, te csodás!

2014. október 16. - gyfodor

Ez a bejegyzés sorrendben a Gndai Reiki hétvége előtt van közvetlenül. 

 

Nos, tegnap éjjel arra ébredtem, a hasam nem az igazi, gyorsan vacsoráztam és forró ételt...  És ahogy odatettem a kezem, azonnal dolgozott az energia, hihetetlen milyen hamar, sznte azonnal rendben lettem. 

Hálából ma ejtettem a Kyotoi programokat, ismét Kuramát választottam. Narából kijelentkeztem és elindultam a városa, ahol a mai program lesz, de Kyotoban betettem csomagmegörzőbe a holmim és elmentem megint Kuramára, ahol töltődtem tovább, majd rohanás vissza Kyotoba és Sinkanzennel abba a városba, ahol beteljesült, amiért jöttem. 

Majd holnap korán továbbutazom egy másik városba, ahol a Gendai Reiki képzés lesz. 

Örülök, hogy amikor a felavatás megtörtént, ismét több tanitványom megérezte. Eddig hárman jelezték sznte azonnal, hogy érezték...  A három angyal, ahogy hivom őket rég. 

Nem sokat irhatok erről... De irigyeimnek üzenem, van fotó is, a helységről, a szervezet nevével, ahol voltam. Utána vacsorára meghivott a mester és más gyakorlók is részt vettek. Kiváncsiak voltak  a gaidzsinra, aki 2007 óta nem adta fel. Elmondtam, jó reikit és dentó reikit kivánok tanitani. Sok fogásos volt a vacsora, tradicionális, sok mindent életemben először ettem. 

Amit irhatok - az avatási eljárás sokkal rövidebb, mint a nyugati - ám nagyon erős. Ahogy a mester lehivta az energiát, érezhető volt. Avatás után ugyanazt éreztem, mint mikor Bacskai Katitól kaptam - mármint hogy akkor utána este, most rögtön - hogy kilyukadt a tenyerem :-) Teljesen nyiltan beszéltek előttem arról is, melyik városban van új vezetőjük és ki az. 

Holnap és holnapután pedig Ashia városában leszek Gendai Reiki tanitói képzésen, majd a tájfuntól függ, merre és mikor megyek, merre szabad az út. Még Nikkóba, Kamakurába elmennék, Uenoba újra és megnézném szivesen a tokyoi tengerpartot is... 

Meglátjuk. 

Amiért jöttem, amiért annyi éven át fáradoztunk, dolgoztunk - bekövekezett!  De a Mature "mesterek" kedvéért, még a Gendai Reiki képzésre is elmegyek, Doi szenszei munkásságát őszintén tisztelem, és pár régebbi ismerőst is viszontlátok, úgy tudom. 

Kurama pedig - bárcsak már a tanitványaim és mestertársaim is itt lehetnének, együtt! Mostantól ezért dolgozom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjutsu.blog.hu/api/trackback/id/tr826777975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása