Célbaérés Japánban

Célbaérés Japánban

5. nap Kamakura

2014. október 16. - gyfodor

Ma reggel ébredés éés tisztálkodás után Kamakurába utaztam, japán történelmének egy időben ez volt a fővárosa. Kamakurában elsőnek a tengerpartra mentem, csodálatos látvány volt....   Utána a Nagy Kannon Templomba látogattam el és persze a Nagy Buddha kihagyhatatlan, a belsejében is volltam. 

Kamakura csodálatos valóban. Egy net kávézóban olasz kávét is ihattam, kedvenc Lavazzámat! Nem tudok többet erről irni, mert látni kell.... mindenesetre, kisvasúttal tértem vissza a vasűtállomásra, Kamakura felfedezése az erdei kirándulóhelyeivel, templomaival egy hét legalább, kényelmesen egy hónap. Talán még viszatérhetek ide....  Jó lenne. 

Siettem vissza, mert ma kaptam lehetőséget ruhamosásra a szálláson, kiteregettem és utána megvacsoráztam. Megterveztem a holnapi Nikkoi kirándulást még, és megnéztem a Hikari expressz indulásainak idejét. Azzal megyek majd Kyotoba holnapután... 

Kamakurában vásároltam a helyi közösségek számára füstölőket is. 

Este japán nyelvű reikis anyagokat hallgattam, ezzel is készülve a szakmai találkozókra, utolsó képzésemre. Azon gondolkodom, a célbaérés után mi jön? Mi változik? Minden japán út erős változásokat hozott... Hát rábizom magam erre az erőre, legyen, aminek kell majd. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjutsu.blog.hu/api/trackback/id/tr336741189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása