Célbaérés Japánban

Célbaérés Japánban

7. nap Első utazás a hikari expresszel

2014. október 16. - gyfodor

Ma ébredés után kijelentkeztem a szálláshelyről és Uenoig mentem a metróval. Ott kiállitották a jegyemet a Hikari expresszre, az egyik Sinkanzen szerelvényre Tokyoig. Uenoból a körvasóttal mentem tokyo pályaudvarig, ott megkérdeztem, lesz-e a vonaton net, mert a japán mesterekkel sűrűsödik a levelezés. Nem, nincs rajta, de a következőn van. Hát átirattam a jegyem és utána mig vártam, japán módra egy finom nagy adag ramen levest reggeliztem. 

A Sinkanzenen kellemetlen meglepetés ért - nem működött a wi-fi. Sokat látni útközben nem lehet, igy reikis hanganyagokat hallgattam útközben. 

Kyotoban átszálltam a Nara felé menő gyorsvonatra, azzal csak 45 perc volt az út. A csomagokkal gyalog indultam a szálláshely keresésére, elsőre meg is találtam, most 9 éjszakát itt leszek. 

A szálláson fürdőkád is van, japán rendszerű, előbb letussolunk, azután a kádban ejtőzünk a forró vizben.

És a szuper sokfunkciós japán Wc! 

Kicsit sétáltam még Narában, vettem másnapra reggelit, mert végre nagy alvást tervezek és pihenést. Lesz Nó előadás is, keresnem se kellett, a pályaudvaron ott volt az ismertető... Nó szinházba is eljutok hát!!!

Elég fáradt és kimerült vagyok már, de este még két fontos levelet japánul megirtam a mestereknek. Nagyon sokat segitenek. 

És akkor, most aludni fogok, jó nagyot! Uenoban végül nem sétáltam, mert induláskor esett az eső, nagyon. Majd leszek még Tokyoban! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjutsu.blog.hu/api/trackback/id/tr196750413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása