Célbaérés Japánban

Célbaérés Japánban

4. nap Egy sűrű nap Tokióban

2014. október 15. - gyfodor

Korán keltem, reggeli után elindultam a találkozóhelyre, Tokió másik felére. Korán érkeztem, kicsit sétáltam majd a két japán mester, akik már régi ismerőseim, elkalauzoltak Usui mester siremlékéhez, ahol ismét leróhattam kegyeletemet. Utána együtt mentünk a Meiji parkba, most mindenütt bejártuk. Szerencsénk volt, egy esküvőt és egy Taiko dob koncertet is megtekinthettünk. 

Utána együtt ebédeltünk, megbeszéltük a további menetrendet. 

Miután elbúcsúztam tőlük, meglátogattam a 47 ronin sirját és a templomot ahol el vannak temetve, felmentem a Tokyo Towerbe és Asakusában a Skye Tree-re is. Be is esteledett rendesen, mire végeztem.  

Mivel nagyon elfáradtam, holnap a közeli Kamakurába utazok, Nikko keddre marad. Holnap mosnom is kell, kevés ruhát hoztam direkt. 

Fárasztó nap volt, de nagy lépés mindnyájunk számára. Közel már a cél. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjutsu.blog.hu/api/trackback/id/tr106739221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása