Célbaérés Japánban

Célbaérés Japánban

15. nap Kurama ismét

2014. október 16. - gyfodor

Ma ismét Kuramára indultam. Felkerestem a helyet, ahol töltödni szoktam, egy órányira a falutól. Nemrég tudtam meg, volt tanitványom aki érezte hogy ott vagyok, érezte az energiát, mert nekik küldtem valóban ezúttal. A hely gyönyörű. Sokat állok itt, ám nagyon hideg van és indulni kell vissza. 

Ez a nap is főleg a japán nyelv gyakorlásáé. Korán lefekszem, mert holnap költözős napom lesz. 

közeledik egy újabb, igen erős tájfun is. 

Ez a nap is olyan, átélni kell.... Alig várom, mestertársaimmal együtt legyek itt hamarosan ismét. 

Szavak most nem jönnek - jó igy. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjutsu.blog.hu/api/trackback/id/tr626773965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása